Chapter 18 : Restu Mak dan Ayah


Restu Mak dan Ayah yg menjadi aku kuat dan tak mengalah pada cabaran. 

Semasa aku buntu utk memikirkan solution utk projek aku, aku dpt news feed muka buku dr adik aku yg menyatakan die check in kat wisma felda, 

Aiks...adik aku buat apa kat situ...???

Aku: Adik Buat Pe?
Adik: Saje, Jalan2x.
Aku:Ngan Sape?
Adik: Bertiga je

Dalam hati aku, musti pegi ngan Mak dan Ayah ni...Aku suruh adik singgah rumah aku dulu...mmg ada perancangan dgn isteri aku nk jumpa ngan Mak dan Ayah sblm pergi ke jelajah Loas ni. 

Mak dan ayah: jauh tu nak pergi loas, nak tdo mana?,dengan sapa?, brape ramai?,buat apa?,brape hari?,naik basikal?.

Tulah soklan2 yg aku kene jawab bila mak dan ayah tanya.

Pesan mereka pada aku, jaga solat dan hati2. Insya Allah.

Sempat Bergambar sblm Mak dan Ayah pulang ke Kluang, Johor

Comments

Popular Posts